7 תשובות
כן
כמובן
המון.
ברור! כל אחד צריך את הלבד שלו. חברים שלך אוהבים לבלות וזה מעולה ובסדר גמור וכיף ליהנות וגם אני אוהבת ליהנות... אבל זה תלוי מתי. יש ימים שיש מצב רוח לצאת ויש ימים שפחות... אני בטוחה שאפילו הם לפעמים רוצים להיות קצת לבד ולנוח... אין אחד שלא רוצה לפעמים לנוח קצת לבד ברוגע.
כן, כמו היום.
פשוט בא לי יום שקט
פשוט בא לי יום שקט
הכל בסדר זה נורמלי. גם אני ככה
כן מלא פעמים