9 תשובות
אוי יותר מידי
לא כי אני שונאת אנשים ואת קיומם בעולם אוקיי?
לא אני ממש לא עצבנית
אנונימית
כן... קרה לי בעבר.
לפעמים חח
קורה לכולם
כן הרבה...
קרה בעבר,זה עובר
לא קרה לי