9 תשובות
לא, תמיד יש לי תיאבון.
כן קוראים לזה מחזור כאבי בטן בחילה וכו
כשאני חולה בדכ
אין לי תיאבון כמעט אף פעם..
לא ..
ככה זה בשבוע האחרון
מודה לאלוהים על זה
מודה לאלוהים על זה
אנונימית
לפעמים. אבל בעיקר שאני לא מרגישה טוב או שאני משלשלת
אנונימית
כע. בגלל ריטלין
באותו הנושא: