12 תשובות
ל4
אנונימי
עונה על הכל בצורנ עוזרת
לכן אני כבר פה שנה וחצי וישלי מעט פרחים.
בגלל שאני לא עונה לאנשים מה שהם ירצו לשמוע, אלא תשובות ארוכות
לכן אני כבר פה שנה וחצי וישלי מעט פרחים.
בגלל שאני לא עונה לאנשים מה שהם ירצו לשמוע, אלא תשובות ארוכות
לא אני אומר תאמת כאן מה אכפת לי מפרחים או אמינות? המטרה כאן זה לעזור אם אני אשקר לאנשים איך זה יעזור להם?
לא, אני אומרת מה שאני חושבת גם אם זה לא ימצא חן בעיני שואל/ת השאלה
לא
לא
לא, באמת שהפרחים לא מעניינים אותי
לפעמים
אנונימית
תאמת לא.
אצלי זה הולך ככה; אם אנשים נגיד רושמים את אותה התשובה מלא פעמים (כמו כן/לא) אז לא עונה כי למה לחזור על מה שרשמו אבל אם זאת שאלה מעניינת שיש לי מה להגיד עליה או שאני יכולה לעזור אז רק אז אני עונה.
ורציני לא ממש מעניין אותי מהפרחים זה הכי בקטנה זה וירטואלי גם
אצלי זה הולך ככה; אם אנשים נגיד רושמים את אותה התשובה מלא פעמים (כמו כן/לא) אז לא עונה כי למה לחזור על מה שרשמו אבל אם זאת שאלה מעניינת שיש לי מה להגיד עליה או שאני יכולה לעזור אז רק אז אני עונה.
ורציני לא ממש מעניין אותי מהפרחים זה הכי בקטנה זה וירטואלי גם
לחחח נראה ששואלת השאלה רצתה שיגידו לא
המבין יבין
המבין יבין
למען האמת........................
לא.
לא.
כן