9 תשובות
לא.
לא כזה צריך אבל ממש להשקיע כי זה ידריך אותך לשנה הבאה
לא. צריך להשקיע, ללמוד ולהכין שיעורי בית, והכל בסדר במידה ומתמידים, כמו בכל כיתה פשוט צריך ללמוד.

בהצלחה 3>
בית זונות
צריך להשקיע רק באנגלית ומתמטיקה
לא
אני אשמח לדעת גם
לא
nope, לדעתי לא