8 תשובות
לא
לא
לי היא הייתה לא קלה
יש כל מיני דברים.
נגיד באנגלית ומתמטיקה יהיה לך קשה אם לא תיהיה בהקבצה המתאימה לך.
עדיף לא להבריש אפילו שיש שיעור משעמם כי יכול להיות שיהיה בוחן בשיעור הבא ולא תדעי...
נגיד באנגלית ומתמטיקה יהיה לך קשה אם לא תיהיה בהקבצה המתאימה לך.
עדיף לא להבריש אפילו שיש שיעור משעמם כי יכול להיות שיהיה בוחן בשיעור הבא ולא תדעי...
יחסית לכיתות אחרות לא, אבל כן יש מיצב(או מפמר) וזה די קשה, אבל זה עובר מהר
אנונימית
שואל השאלה:
אני הקבצה ב במתמטיקה ואני דיי סבבה בחומר, יש כמה חומרים שאני לא יודעת כי בשליש הראשון הייתה לי מורה מעפנה
אני אסתדר? 4 יחידות יכול להתאים?
אני הקבצה ב במתמטיקה ואני דיי סבבה בחומר, יש כמה חומרים שאני לא יודעת כי בשליש הראשון הייתה לי מורה מעפנה
אני אסתדר? 4 יחידות יכול להתאים?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה(:
סבבה תודה(:
אנונימית
לא
באותו הנושא: