7 תשובות
לי כל הכיתות היו קשות אז אני לא דוגמא אבל אני חושבת שכן
יחסית לחטיבה כן,יש בה קצת עומס יותר ממה שיש בכיתה ז ו-ח אבל אם משקיעים ומקשיבים אפשר לעבור אותה בשלום
Q_e
יותר מיותרת מאשר קשה
האמת שהיא די קשה אבל אם את אוהבת בית ספר את תיסבלי אבל פחות
"X"
ט קלה רצח מ- י מתחיל הקשה
אנונימית
היא ממש אחלה פשוט תשקיעי במקצועות שיש בהן הקבצות כמו אנגלית מתמטיקה
לי הי בה די כיף וקל גם היה הרבה זמן שלא למדנו בגלל שעבדנו על מחא טקסים וכאלה מה שכן היה לי קשה זה מתמטיקה ואנגלית אבל זה ממש תלוי בך(יעני אם את טובה בזה או לא)
באותו הנושא: