10 תשובות
לא, היא בסדר את האמת. כן דורש ממך קצת יותר השקעה מכיתה ח'
בכלל לא, אחת הקלילות שהיו לי - תשקיעי בעיקר במתמטיקה ואנגלית, קובעים לך את היחידות לשנה הבאה
בהצלחה :-)
לא אבל צריך עדיין להשקיע ולא לזלזל
את צריכה אבל להשקיע ממש
סיימתי עכשיו ט והיא הייתה קלה האמת
סיימתי עכשיו ט עצה שלי אל תתווכחי יותר מידי עם המורות (מנסיון) ואל תבריזי זה דפק אותי בסוף
פפ הכיתה הכי קלה שהייתה לי עד עכשיו
^ כן גם אני הברזתי מלא אבל מה לעשות שרכזת השכבה שונאת אותי
פי 100 יותר מי'
, הכיתה השלשית ברמת הקושי שלה