9 תשובות
ממש לא
לא כל כך
לא, אבל חשוב להשקיע כי זה משפיע על המגמות
לא
Q_e
לא
לא מאוד. אני זוכר שהיה לי קצת קשה במתמטיקה כי הייתה קפיצת מדרגה כזאת אבל בסוף הצלחתי בזה
תלוי.
יחסית ליב', לא.
אבל כשאני הייתי בכיתה ט' היה לי מאוד קשה. אני מניחה שזה תלוי גם בדברים לא לימודיים אבל זה מעבר משמעותי. כל אחד לוקח את זה אחרת, בהצלחה!
לי לא היה קשה...
באותו הנושא: