5 תשובות
את רצה במכון?
אנונימית
שואל השאלה:
כן על הליכון בחדר כושר
אנונימית
וואי איך את רצה על קצב 11.5?איך זה הגיוני?אני בקושי מצליחה על שבע וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
חחחn אינלי כלכך מושג אני רצה פשוט המון איזה 4 פעמים בשבוע אז כנראה כושר טוב או משהו
אנונימית
וואו את ממש בכושר אחותי