8 תשובות
בעיקרון נראה לי. גם לאכול בריא, כי אז את לא מעלה חזרה את השומן, ולא חשוב כמות אוכל
לא מדויק, את צריכה לשמור על תזונה נכונה וחישוב קלורי מאוזן בנוסף לאימונים, במידה ויש חריגה מהקלוריות ניתן לשרוף את זה באימון נוסף
זה מה שחשבו לאורך כל ימות ההיסטוריה אך יש שיטה מועילה יותר, שיטת ה "צום לסירוגין"
בשיטה זו את אוכלת בטווח של 6-8 שעות ביום.
כלומר אם התחלת לאכל את הארוחה הראשונה שלך ב 10 בבוקר אז את "תסדרי את הבסטה" בשעה 18:00.
לא אוכלת שום דבר לפני או אחרי טווח השעות שבחרת. בהצלחה
שואל השאלה:
כמה קלוריות צריך לאכול ביום?
אנונימית
70 אחוז משלב ההרזיה זה תזונה.
לא משנה כמה תרצי. את תוכלי זבל את תשמיני
אנונימי
היא לא תשמין אבל היא לא תרזה^ פשוט תאכלי בסביבות 1200-1500 קלוריות ביום ותעשי ריצה על ההליכון שתשרפי בה 400-500 קלוריות ואת תרזי מהר
לא... את צריכה להיות בגירעון קלורי.
את לא יכולה לשרוף יותר קלוריות ממה שאת מכניסה, את יכולה להכניס פחות ואז כך את יורדת במשקל.
בכללי זה הכל ענין של תזונה.
צריכה לאכול פחות ממה שאת שורפת ביום תחשבי את הBMR שלך באינטרנט ותכפלי אותו ב1.2 זה מה שאת שורפת ביום רגיל כזה..
7000 קלוריות זה קילו אז נגיד את תאכלי אלף קלוריות פחות ממה שאת שורפת כל יום את תרדי קילו בשבוע..