4 תשובות
ידידים זה כל גיל
חבר...אפשר גם 15 למשל או 14
חבר...אפשר גם 15 למשל או 14
גיל 16-17
גיל 18
אנונימית
שואל השאלה:
חבר שלי בן 16 ואני בת 15 אני אהיה 16 באפריל.. זה נראה לכם בסדר? או שלחכות?
חבר שלי בן 16 ואני בת 15 אני אהיה 16 באפריל.. זה נראה לכם בסדר? או שלחכות?
אנונימית
באותו הנושא: