עד כמה אני חברה חרא שבמקום לצאת עם החברה הכי טובה שלי בעצמאות שהייתה בדיכאון בגלל איזה בן אז יצאתי עם מישהו שאני בקטע..
איתו ואמרתי לה שאנלא מרגישה טוב ובאמת הרגשתי ממש לא טוב אבל אותו מי שאני בקטע איתו בא לאזור שלי והיה לי נחמד איתו ואיתה זה היה לצאת לאזורים של הבמות אבל היא הייתה צריכה אותי והעדפתי בן במקומה זה יצא רע ממש?