התחברות
הרשמה
יצאתי חברה חרא שהתקשרתי לחברה שלי מחסום?
11 בספטמבר 2018, 22:28
טלפונים
SMS
מצב רוח
דואר אלקטרוני
עבודה
7 תשובות
לא אני כל הזמן עושה את זה לחברים שלי
Hila
לא
~
~blueberry~ פרשתי חברים יקרים
לאא
Y
Yourprincessmelody .*
כן
O
Out of my limit
שואל השאלה:
פרטי למה
אנונימית
לא
Skylight
כן
ל
לא אמרתי שאת אמרת, אמרתי שאני
באותו הנושא:
חברה שלי לא שלחה לי הודעה בשעה שאמרה ושלחתי 80 הודעות ובכיתי מלא והתקשרתי מלא...
זה נורמלי שהתקשרתי לחבר טוב שלי כדי לספר לו שנהייתי דוד?
אתם מתקשרים לחברים/ אנשים מחסום בשביל הצחוקים? חחח
עד כמה יצאתי מטומטמת וחסרת טקט אם אמרתי "כושי" ליד חברה שלי והיא אתיופית?
זה ממש רע אם לא קניתי לחברה מתנה אבל יצאתי איתה למסעדה ובאולינג?
חברה שלי חסומה ל"צמיתות" עד 2035
אני וחברה שלי התקשרנו למישהו מחסום
יצאתי עם ילדה נפרדתי ממנה אחריי חודש יצאתי עם חברה שלה גם ממנה נפרדתי אחרי חודשיים ויצאתי עם חבר שלה גם לשבועיים
יצאתי קצת על חברה שלי... (פירוט)
אתמול יצאתי עם חברה שלי למועדון והשתכרתי (כנסו לפירוט)
דחוף איך מוחקים שיחת וידאו בואצאפ? שהבנאדם שהתקשרתי אליו לא יראה שהתקשרתי