3 תשובות
את תרזי גם יותר אבל תיראי כמו סקלטון.
זה לא יעזור . זה לא בריא ואם תאכלי רק חביתה אז את אחר-כך תרצי לאכול יותר ואז תשמיני יותר
את תרדי
ואז תעלי בחזרה
את תעלי בחזרה וזאת עובדה
לא משנה אם תחזרי לאכול רגיל בהדרגה
לא משנה כל מה שאת חושבת עליו
את דופקת את חילוף החומרים שלך והוא יהפוך לאיטי יותר= כל מה שתאכלי יותר ממה שהרגלת את הגוף שלך , במקרה הזה חביתה
את תעלי במשקל..

פשוט תעשי את זה בדרך בריאה עם דיאטנית
יש עוד זמן עד שמתחילים ללבוש קצר