6 תשובות
שואל השאלה:
אני בן ואם אני אתמן כל יום אני לא יראה תוצאות כאילו?
שואל השאלה:
אז אני יכול לעשות יום אחד מסה יותר ויום אחרי יותר חיטוב ואירובי
זה טוב, רק אל תעמיסי על הגוף שלך יוצר ממה שהוא יכול
טו מאץ כל יום
אם זה בשביל לראות תוצאות לא הייתי ממליצה אבל אם זה סתם לכיף כי אתה נטו אוהב את זה אז לך על זה.
כן, אבל חשוב לשמור גם על הגמישות, כי אם לא תשמור עליה השרירים שלך יתקצרו וטווח התנועה שלך יוקטן וזה יגביל אותך בדברים מסוימים
לא תראה תוצאות כי הגוף מתפתח בזמן מנוחה כלומר בזמן אימון אתה בעצם קורע את הרקמות בשריר ובגלל זה צריך מנוחה ותזונהה נכונה בכדי שהשריר יגדל
לכן יש להתאמן 4-5 אפילו שלוש שבוע מה שבאלך עם תכנית אימונים ותזונה ואחרי חודשיים כבר תראה תוצאות אם זה למטרת חיטוב או למסה הכול תלוי בתזונה
אנונימי