5 תשובות
כן.
אם חשבת אחרת אז טעית.
אם חשבת אחרת אז טעית.
מסתבר
אבל את יכולה לקחת את זה למקום אחר למצוא דברים חיובים לנצל את זה שאת כבר פה ככה או ככה
אני רואה שאת מאוד סובלת ממשבר כלשהו בחיים שלך שזה כנראה דיכאון או משהו שקשה מאוד לך לעבור אותו, אל תוותרי
לא משנה באיזה מצב את. תדעי שכל ירידה היא בסוף לצורך עליה גדולה יותר.
בהצלחה 3>
בהצלחה 3>
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: