19 תשובות
כן אה.
גם אני שואלת את זה
כי מישהו שם למעלה החליט שאת מספיק טובה כדי לנצח את העולם הזה.
מתנה מאלוהים
תפסיקו כבר עם אלוהים הזה
גם אני לא מבינה..
ככה זה החיים
אני גם לא ביקשתי
גם אני שואלת אחותי
חיים קשים תגידי תודה שאת חיה בישראל עם אוכל מים ואינטרנט ודי ליילל
שואל השאלה:
החיים חרא
אנונימית
שאלתי את זה ככ הרבה פעמים
כן של רוב האנשים אבל את לא רואה את כולם מיללים
מה מה הפאקינג קשר^
ולמה אתה בנאדם ולא חיה, לא ביקשת את זה בכלל
שואל השאלה:
ואני לא רציתי להיוולד
אנונימית
שואל השאלה:
מה עושים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא בא לי
מה בגלל שרצו אז אני צריכה לחיות
ואם אני לא רוצה?
מעניין לי תתחת שהם רצו
אנונימית
שואל השאלה:
לא כיף לי בשום מצב
אנונימית
שואל השאלה:
על מה
אנונימית
שואל השאלה:
כן ולא מעניין אותי מלספר להם למה זה לא יעזור לי
אנונימית