12 תשובות
כי ההורים שלך ביקשו את זה
מצטרף לשאלה
מחזק את מי שמעלי
שואל השאלה:
אבל אני לא ביקשתי את זה !
אבל אני לא ביקשתי את זה !
אנונימית
ככה. אף אחד לא ביקש את זה, לאף אישה הריונית לא תקעו מסמך בתוך הבטן והחתימו את העובר. זה קרה ואין טעם לחשוב על זה יותר מדי, זה מכניס עוד יותר לדיכאון
אבא היה חרמן
אנונימית
אז מה שלא בקשת את זה תגידי תודה ושתקי
נקלטת
שואל השאלה:
לא בא ליי להגיד תודה שתקי את
לא בא ליי להגיד תודה שתקי את
אנונימית
את לא מבקשת את זה את מקבלת את זה
החיים קשים
החיים יכולים להיות טובים פשוט תחשבי חיובי
באותו הנושא: