15 תשובות
לשרוד
לגמרי למה ?!
לאכול
לישון
לשחק
לישון
לשחק
גם אני
אנונימית
שואל השאלה:
למה שאני ישרוד
למה שאני ישרוד
אנונימית
חיים רק פעם אחד
תנצל את החיים
תנצל את החיים
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מה לנצל תחיים
הם חרא
אין לי מה לנצל תחיים
הם חרא
אנונימית
לשרוד אותם ... לא סתם אנחנו נבחרנו להגיע .. יש לנו כאן פרק זמן קטן להיות למה שלא תנצל אותם? החיים באמת יפים ..
שואל השאלה:
הם ממש לא יפים
הם ממש לא יפים
אנונימית
הם ממש כן!!
שואל השאלה:
ממש לא
ממש לא
אנונימית
זה תלוי איך אתה מסתקל על העולם..
אנונימית
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות כבר
מה אפשר לעשות כבר
אנונימית
מזדהה
מצטרפת
אנונימית