13 תשובות
כי לא היית קיימת בשביל לבקש את זה..
אף אחד לא ביקש..
מעודד אם גם אני לא ביקשתי את זה?
אתה מכיר מישהו שביקש את זה שאתה שואל?
שואל השאלה:
זה מעצבן !
זה מעצבן !
אנונימית
כי מי מאיתנו ביקש?והנה אנחנו כאן
אולי ביקשת את זה וכשנולדת מחקו את הזיכרון ממה שהיה לפני שנולדת
לא קיבלנו את החיים במתנה, כפו אותם עלינו.
מתנות לא מחזירים. גם אם זה קופון לטיב טעם.
קרה, קרה. תמשיכי לנצל את זה כמה שאת יכולה.
אם את כבר חיה תחיי כמו שאת רוצה לפחות
מתנות לא מחזירים. גם אם זה קופון לטיב טעם.
קרה, קרה. תמשיכי לנצל את זה כמה שאת יכולה.
אם את כבר חיה תחיי כמו שאת רוצה לפחות
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לחיות
אבל אני לא רוצה לחיות
אנונימית
לא יודעת מה קרה, וזה גם לא חשוב
אבל את צריכה להעריך את החיים שלך.
גם אם קרה משהו נוראי משבירת ציפורן ועד שאדם קרוב נפטר.
את תשרדי עד השנייה האחרונה שלך, כי את חזקה ואת אלופה. הבנת אותי?
מוזמנת לפרטי לפני שתעשי שטויות
אבל את צריכה להעריך את החיים שלך.
גם אם קרה משהו נוראי משבירת ציפורן ועד שאדם קרוב נפטר.
את תשרדי עד השנייה האחרונה שלך, כי את חזקה ואת אלופה. הבנת אותי?
מוזמנת לפרטי לפני שתעשי שטויות
באמת חשוס לי שתדברי על זה
אם את רוצה אני כאן בשבילך לגמרי
אם את רוצה אני כאן בשבילך לגמרי
שואל השאלה:
דיבורים לא באמת יעזרו
דיבורים לא באמת יעזרו
אנונימית
מאיפה לך לדעת? תנסי
אני באמת כאן בשסילך אם את צריכה, באמת
אני באמת כאן בשסילך אם את צריכה, באמת
באותו הנושא: