13 תשובות
כי לא היית קיימת בשביל לבקש את זה..
אף אחד לא ביקש..
מעודד אם גם אני לא ביקשתי את זה?
אתה מכיר מישהו שביקש את זה שאתה שואל?
~L~
שואל השאלה:
זה מעצבן !
אנונימית
כי מי מאיתנו ביקש?והנה אנחנו כאן
Q_e
אולי ביקשת את זה וכשנולדת מחקו את הזיכרון ממה שהיה לפני שנולדת
--A
לא קיבלנו את החיים במתנה, כפו אותם עלינו.
מתנות לא מחזירים. גם אם זה קופון לטיב טעם.
קרה, קרה. תמשיכי לנצל את זה כמה שאת יכולה.
אם את כבר חיה תחיי כמו שאת רוצה לפחות
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לחיות
אנונימית
לא יודעת מה קרה, וזה גם לא חשוב
אבל את צריכה להעריך את החיים שלך.
גם אם קרה משהו נוראי משבירת ציפורן ועד שאדם קרוב נפטר.
את תשרדי עד השנייה האחרונה שלך, כי את חזקה ואת אלופה. הבנת אותי?
מוזמנת לפרטי לפני שתעשי שטויות
באמת חשוס לי שתדברי על זה
אם את רוצה אני כאן בשבילך לגמרי
שואל השאלה:
דיבורים לא באמת יעזרו
אנונימית
מאיפה לך לדעת? תנסי
אני באמת כאן בשסילך אם את צריכה, באמת