6 תשובות
אני אישית ממש נהנת לעשות ספורט אבל אם את לא, תנסי לשנות את סוג הספורט אם זה ריצה, אימון עם מאמן, חדר כושר וכשתהני לא תחשבי על זה ככה
זה נטל וזה לא ישתנה חחחח
אנונימי
שואל השאלה:
חחח ממש אה^
חחח ממש אה^
אנונימית
יצא לי להתעניין בזה קצת וכנראה כשהתחלת להתאמן נתת מעצמך יותר מידי ועכשיו כביכול אין לך אנרגיות להוציא כמו תחילת האימונים.
תעשי סוגי ספורט פחות מאמץ כמו הליכון או שתקטיני את המשקל שאת מרימה במשקולות
בכללי אם את באמת רוצהלהנות מזה תציבי לעצמך מטרות כמו לעלות במדרגות במשך 10 דקות רצוף ותלכי עם אמא, אחות או חברה זה מעלה את המוטיבציה
בהצלחה:)
תעשי סוגי ספורט פחות מאמץ כמו הליכון או שתקטיני את המשקל שאת מרימה במשקולות
בכללי אם את באמת רוצהלהנות מזה תציבי לעצמך מטרות כמו לעלות במדרגות במשך 10 דקות רצוף ותלכי עם אמא, אחות או חברה זה מעלה את המוטיבציה
בהצלחה:)
^אם כבר משקולות יותר עדיף
האירובי זה החלק הכי משעמם באימון
האירובי זה החלק הכי משעמם באימון
פשוט תמצאי ספורט שאת אוהבת
אני אישית מתה על החדר כושר שאני נמצאת בו אבל אם את לא נהנית אז תרשמי לחוג של ספורט, נגיד ריקוד או כדורסל וכאלה
כי תכלס אם את לא נהנת את לא יכולה להתמיד
אני אישית מתה על החדר כושר שאני נמצאת בו אבל אם את לא נהנית אז תרשמי לחוג של ספורט, נגיד ריקוד או כדורסל וכאלה
כי תכלס אם את לא נהנת את לא יכולה להתמיד
באותו הנושא: