10 תשובות
לא
תאמת שאני שונאת חדי קרן
לא
בטח שלא
כן, למה שלא אאמין במשהו שהוא קיים?
ברורר, חדי קרן זה אהבהה
ברור, זה קאסוםם
אני מאמין במפלצת הספגטי
ברור איך לא? אני גם מגדלת אחד בחצר האחורית
בטח
הם קיימים בכל מקום
אפילו בעננים ובחורף בעיקר (בקשת)
הם אלה שמפליצים את הקשתות :)