18 תשובות
ברור
כמובן אפשר שלא?
לדאבוני
חדי קרן אינם קיימים
לכן לא
ברור
כע באלי לרכוב עליו
מאמינה באלפקות עם קרן, לא בסוסים. p:
ישלי חד קרן משלי
למה כולם כאן כל כך צוחקים על אמונה בחדי קרן?
אני יכול להתערב שחצי מהאנשים כאן מאמינים באלוהים ואם תחשבו על זה לעומק אין לאמונה באלוהים יותר ראיות מאמונה בחדי קרן.
כןן חדי קרן זה אהבהה
בחיים לא הבנתי תקטע של חדי קרן
לא אוהבת
לא ואני שונאת חדי קרן כי כל בת אפשרית כמעט אוהבת חדי קרן בלי לחשוב בכלל. זו כמו מוסכמה חברתית לא כתובה כזאת. אפילו מגיל קטן. והרוב המוחץ של מי שאוהב חדי קרן לא באמת יודע למה.. כי זה יפה/ קסום או וואטאבר.. אין סיבה אמיתית.
כמו שאני מאמינה באלוהים, או במילים אחרות, לא.
אנונימית
כן,ברור לדעתי יש חדי קרן בעננים