התחברות
הרשמה
שווה לקום ב5 כל בוקר
אם מדובר בעבודה טובה?
8 באוגוסט 2018, 01:11
בוקר
שינה
עייפות
קימה בבוקר
לילה
6 תשובות
יאפ
ת
תעויוט
כן
ש
ששששששששששששששששששששששששששששכ
אכן
ק
קֵיי לָאָב
ברור
Black smoke
כן
Babymochi
בטח, הולכים לישון יותר מוקדם אפילו שזה קשה
ת
תות:)
באותו הנושא:
יש לכם סיבה טובה מספיק לקום בבוקר?
שיטות לקימה בבוקר - למי יש שיטה טובה לקום בבוקר?
בבוקר ממש קשה לי להתעורר ללימודים, יש לכם דרך/טריק לקום בקלות בבוקר
שווה לקום עכשיו מהמיטה כשנוח לי בשביל לראות את הזריחה?
בבוקר, כמה זמן לוקח לכם לקלוט שבוקר וצריך לקום מהמיטה?
לקום בקלות בבוקר - האם יש דרכים/רעיונות איך לקום בבוקר מוקדם בקור שלא יהיה לי קשה?
השעה עכשיו 3:19 לפנות בוקר ואני צריך לקום בשעה 6 בבוקר איך לקום בזמן
להסתגל לקום מוקדם בבוקר - בזמן הארון אני קמה מאוחר (12:00-13:00) איך להתרגל לקום בסביבות השש בבוקר?
אני לא מצליחה לישון ואני צריכה לקום מחר ב6 בבוקר מה לעשות?
מה אתם אומרים שווה לקום ב4 בבוקר ולהסתכל על הירח שעה או שלא יהיה כלום?
סיבות לקום מוקדם בשבת - מי קם בשעה 6 / מוקדם בבוקר בשבת ולמה?