7 תשובות
כמה טיפים ששמעתי, כשמתעוררים לא להמשיך לישון 5 דקות ולקום, פשוט ישר לקום אם זה בזמן כמובן..
לשים שעון מעורר חזק ולא משהו מרדים.
וצריך הרבה כוח רצון אין עוד הרבה אפשרויות.
זה עניין של החלטה כמו כל משימה שאתה מציב לעצמך לעמוד בה
לשים שעון מעורר אפילו בנוסף לשעון מעורר של הפלפון
אפשר לעשות שעון מעורר אחד להתעורר ושהשעון השני יצלצל אחרי רבע שעה והרבע השעה הזו היא רבע שעת התפנקות שלאחריה חייב לקום
אני מאמין שברגע שאת מרוצה מאיך שאופן חייך מתנהל בכל הרמות אז יהיה לך את הכוח לקום בבוקר
מה שקורה זה שברגע שאת במצב תודעתי של "חיים קשים ומעייפים" אז זה מקרין כמובן גם על הקימה שלך בבוקר
תנסי להוציא את המיטב מהחיים ולגוון ע"י כך שתעשי שינויים מבורכים לטובה בכל מיני דברים (ואפילו ברמת סידור הבית) ובכך יהיה לך יותר דחף לקום בבוקר, וסיבה לחייך
גם עבודה היא חיונית, וגם אהבה תתן לך סיבה מספיק טובה להתעורר בבוקר (ולא לרצות להמשיך לישון ולישון)
סדר יום קבוע עם רמה של פירוט הדברים שאת עושה ברמת דקות יחולל אצלך פלאים
גם ביו-דרים של חברת אלטמן מוצר טבעי שיעזור לך לישון
אל תשכחי גם ללכת לישון יותר מוקדם

בהצלחה נשמה
אם יש לך מזגן אז תתזמן אותו שידלק 10 דקות לפני שאתה מתעורר, וככה תתעורר לחדר חמים ונעים.
כל בוקר.
אני שם את השלט ליד המיטה שלי. ושעון מעורר ל7 ול7 ורבע.
הוא מצלצל ב7 אני מכבה אותו ומדליק תמזגן. רבע שעה החדר מתחמם ואז אני קם מהשעון מעורר של שבע ורבע.
ללכת לישון מוקדם וכל יום באותה שעה.
אחרי כמה זמן תוכלו לקום מוקדם ללא התנגדות מצד הגוף.
ד"ר יעל טוקצ'ינסקי מומחית סטיפס
לי עוזר לישון עם תריסים פתוחים (חלונות סגורים), ככה נכנס אור טבעי באיטיות ולא בבת אחת.
וגם ללכת לישון באותה שעה, עדיף לא מאוחר מדי