8 תשובות
תלכי לישון מוקדם יותר...?
תלכי לישון מוקדם, ושימי שעון מעורר למתי שאת רוצה:)
שימי שעון מעורר מהטלפון!
ללכת לישון לא מאוחר מידי, אבל גם לא מוקדם מידי =)
משהו כמו 6-7 שעות שינה ואז יותר קל לקום, ועם הזמן מתרגלים! בהתחלה קש מאוד אחרי זה כבר קשה אבל פחות XD
שימי שעור מעורר בהדרגה, מחר שימי ל8. לאחר מכן 7.. וכן הלאה.
תאמיני לי זה עוזר.
אבל תעוררי בלי הצגות.
אני למשל שמה שעון מעורר מהטלפון ל-9 וחצי ואחרי כמה ימים כבר התחלתי לקום כמה דקות אפילו לפני שהשעון המעורר צילצל!
2 אפשרויות:

א) להשאר ער עד מחר בערב ולישון מוקדם בצורה כזאת שעד שעה 6-7 בבוקר יהיו לך 8 שעות שינה + לשים לעצמך שעון מעורר לשעה הרצויה
ב) ללכת לעשות ספורט ופעילות גופנית כדי שתתעייפי והגורם יצטרך לישון היום בשעת ערב מוקדמת, היות וקמת בשעה מאוחרת הגוף יצטרך לישון רק בשעה מאוחרת

נ. ב - ברגע שתצליחי על מנת שתוכלי לשמור על רצף שינה סדיר, תצטרכי לעשות יותר פעילות ופחות להמשך במחשב\טלויזיה עד שעה מאוחרת.

זה בגלל החופש אבל שימי שעון מעורר אם זה מפריע לך כל כך.