6 תשובות
לריצות יש יותר השפעה לדעתי , אבל כן אם את בהתחלה ורוצה להתקדם לאט לאט זה יכול לעבוד.
בשילוב תזונה נכונה כן
לאו דווקא. תוסיפח אימוני בטן ותזונה
הליכה זה הספורט הכי מומלץ להורדת שומן מהגוף.
בהליכה שורפים הרבה קלוריות ומסירים שומן מכל הגוף.

השומן באיזור הבטן וישבן זה השומן העיקש ביותר בגוף ולכן יקח לו יותר זמן ל"השטיח" את הבטן.
תרגילי בטן יותר מומלצים , או שחייה, או גם אופניים.
אופניים גם מומלץ.
הבעיה עם שחייה זה שאם לא מדובר בשחיין טוב ששוחה הרבה זמן אז אין שריפה מרובה של קלוריות, כמו שאדם רץ 2 דקות ומפסיק.
לגבי שרירי בטן אותו עקרון, זה לא ספורט ממושך כמו הליכה אבל נכון שמאוד מומלץ בנוסף להליכה בגלל פיתוח השרירים בבטן (השריר עצמו צורך קלוריות ובזה תורם להרזייה).