התחברות
הרשמה
אני מתאמנת אימוני אירובי (הליכון+מדרגות/סקי) בדרכ 30-40 דקות וגם אימונים אנאירוביים (רגליים ותחת או ידיים וגב)
במשך זמן של שעה כזה. זה טוב או לא? זה יקדם אותי לאנשהו?
17 ביולי 2018, 10:00
אימוני כושר
אירובי
אימון גופני
שרירים
הליכה
תשובה אחת
אני מתאמנת בדיוק כמוך. המאמן כושר שלי אמר לי שמה שאני עושה (כאילו מה שאת עושה) ממש טוב לגוף ולבריאות. אחרי אימון אחד יש הבדל בגוף(לא בצורה, אלא בסיבות והחוזק)
ש
שירה שירז
באותו הנושא:
ביום שאני מתאמן אני שותה משהו כמו מעל 5 ליטר וזה אימוני כוח לא אירובי, ביום שאני לא מתאמן אני מגיע לפחות לארבע ליטר.
עד כמה זה גרוע שאני מתאמנת בהליכון ועוצרת כל 5 דקות לנוח?
זה טוב לשלב הליכון 10 דקות לפני אימון ?
אני מתאמנת (עושה 40 דקות הליכון) על בטן ריקה זה לא טוב?
אימון על הליכון - כמה זמן מומלץ לצעוד על הליכון בתור אימון?
רוצה להשקיע יותר במכון כושר, להתאמן כל יום גג שעתיים על כל הגוף אירובי ואימוני כוח
מה יותר מרזה אימון פילאטיס או אירובי?
לאכול שני תמרים שעה לפני אימון שיערך כשעה כוח+ חצי שעה אירובי זה בסדר?
אם משלבים אימוני אירובי ואימוני כוח
מקלחת לאחר אימון - האם זה טוב לעשות מקלחת מיד לאחר אימון אירובי, כשעוד מזיעים?
אני מתאמנת חודשים במכון כושר עושה הרבה אירובי סקואטים ריצה אבל במשקל אני רואה