תשובה אחת
אני מתאמנת בדיוק כמוך. המאמן כושר שלי אמר לי שמה שאני עושה (כאילו מה שאת עושה) ממש טוב לגוף ולבריאות. אחרי אימון אחד יש הבדל בגוף(לא בצורה, אלא בסיבות והחוזק)