6 תשובות
עם תעבדי על תרגילי גמישות רק אז תיהי גמישה וגם זה אחרי חימום ארוך או ריצה,
רק אם תעשי הרבה מתיחות:)
חחחחחחחחח ממש לא מה הקשר?!
את עובדת בריצה על כושר ועל סיבולת לב ריאה..
זה לא אומר שתיהיה גמישה בשביל להיות גמישה את צריכה לעשות מתיחות ותרגילים ולהתמיד אם זה כול יום.. ואז לאט לאט את תיהיה גמישה יותר ויותר.. ריצהה במקרה הזה לא תעזור
גמישים לא נהיים רק באמצעות ריצה, מומלץ לשלב המון תרגילי מתיחות מידיי יום.
לא.
את צריכה גם לעשות מתיחות. כלומר התעמלות אירובית
ריצה זה התעמלות אנאירובית. צריך לעשות את שתיהן באימון.
לא, ריצה לא קשורה בכלל לגמישות.
באותו הנושא: