3 תשובות
גם אני לפעמים חושבת ככה... אבל המחשבה שאיך העולם נוצר אם אלוהים לא יהיה קיים מוזרה אז ממשיכים להאמין
בייבי גירל - "המחשבה שאיך העולם נוצר אם אלוהים לא יהיה קיים מוזרה" - איך העולם נוצר זו שאלה ולא מחשבה. אפ תשאלי אותה, תקבלי תשובות כי הן קיימות. לא תגיעי אליהן בכח המחשבה (בדיוק כמו שאת כל פרטי הדת למדת ולא חשבת עליהם בעצמך). אז אולי המחשבה שהעולם נוצר ללא אלוהים היא אכן מוזרה, אבל האיך ידוע ואין בעיה שזה יהיה ידוע גם לך.
להאמין באלוהים גורם לך לתחושה טובה שיש מי ששומר עליך, אז כאילו גם אם הוא קיים וגם אם לא אז כזה משנה הכוונה שאת לא מתפללת סתם כאילו תחשבי שיש משהו
באותו הנושא: