2 תשובות
אם אבחנו אותך בזה כנראה שיש לך...
לא בטוח שבאמת יש לך, יכול להיות שזה רק נראה ככה.
יש לך חרדות ופחדים? מחשבות שמציקות לך? את עושה דברים שוב ושוב ושוב? אם כן שווה לדבר עם פסיכולוג.