התחברות
הרשמה
אני אמורה לקום בחמש בבוקר ועד עכשיו לא נרדמתי..
יש עוד טעם לנסות להירדם או פשוט להישאר ערה?..
2 באפריל 2018, 03:11
עייפות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לכם סיבה טובה מספיק לקום בבוקר?
שיטות לקימה בבוקר - למי יש שיטה טובה לקום בבוקר?
אני אמורה לקום מחר בחמש בבוקר ואני לא מצליחה להירדם.. מה לעשות?
בבוקר ממש קשה לי להתעורר ללימודים, יש לכם דרך/טריק לקום בקלות בבוקר
לקום בקלות בבוקר - האם יש דרכים/רעיונות איך לקום בבוקר מוקדם בקור שלא יהיה לי קשה?
בבוקר, כמה זמן לוקח לכם לקלוט שבוקר וצריך לקום מהמיטה?
להסתגל לקום מוקדם בבוקר - בזמן הארון אני קמה מאוחר (12:00-13:00) איך להתרגל לקום בסביבות השש בבוקר?
קמתי עכשיו ואני לא מצליחה לחזור לישון, לנסות שוב או לא? אני בעיקרון אמורה לקום ב8 לקניון והלכתי לישון ב1 וחצי
עצות לקום בבוקר (בלי שעון מעורר)
אני אמורה לקום מחר בחמש... איך עושים את זה!?!
יש אוטובוסים בחמש בבוקר?