3 תשובות
לחטא משני הצדדים עם משחה רפואית, רוב הסיכויים שהשחור הוא דם קרוש.
אם ירד לך דם כנראה שאלו שאריות.
תחטאי ותנקי ואם תוך כמה ימים זה לא עובר עדיף לך להוציא אותו כנראה שזה אינפקציה ואז תישאר צלקת.
תחטאי ותנקי ואם תוך כמה ימים זה לא עובר עדיף לך להוציא אותו כנראה שזה אינפקציה ואז תישאר צלקת.
משחה לעור ולאחות או לרופא בשביל יעוץ