3 תשובות
לחטא משני הצדדים עם משחה רפואית, רוב הסיכויים שהשחור הוא דם קרוש.
Aro
אם ירד לך דם כנראה שאלו שאריות.
תחטאי ותנקי ואם תוך כמה ימים זה לא עובר עדיף לך להוציא אותו כנראה שזה אינפקציה ואז תישאר צלקת.
משחה לעור ולאחות או לרופא בשביל יעוץ
באותו הנושא: