5 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
בבוקר מומלץ לאכול גבינה בולגרית (חלבונים)
בצהרים מומלץ לאכול מנה אחד של אורז או פסטה (פחמימות)
בערב רק פירות וירקות ולשתות חלב
^
התפריט המושלם לאנורקסיה
אנונימית
בוקר- סלט עם חביתה עם כפית שמן, גבינה עד 5%. אפשר לשלב 2 פרוסות לחם קל.\ יוגורט דל קלוריות עם פירות חתוכים וגרנולה.
צהריים- סלט גדול עם דג\בשר רזה כמו חזה עוף או פרגית או בקר סינטה, עם פחמימה מורכבת כמו בטטה, קינואה, אורז מלא, אפונה וירקות מאודים כמו ברוקולי כרובית סלק.
ערב- סלט עם ביצה או גבינה, עדשים, פריכיות אורז או תירס
ביניים- פירות, פירות יבשים, יוגורט, חטיף אנרגיה עד מאה קלוריות, שוקולד מריר 70%, סורבה תות או פסיפלורה או מנגו וכו..
חשוב לעשות ספורט! לשתות המון המון מים זה משביע ולפעמים מתבלבלים בין רעב לצמא אז חשוב לשתות!
גם לחטוא זה בסדר, זה לא משמין וחשוב לעשות פעמיים בשבוע של חטיף קטן כדי לשמור על הרצון להמשיך בדיאטה ולא להתייאש.
אנונימית
אז ככה, מומלץ לחלק את הארוחות ל- 5- 6 ארוחות ביום. מה זה אומר?
חשוב שבסך הכל בכל יום, תצרכי מכל אבות המזון, שהם פחמימות, חלבונים, ויטמינים, מינרלים, ושומן (במידה) בריא.
בבוקר את יכולה 2 פרוסות לחם קל יחד עם ירקות ואיזשהו ממרח, כמובן שלא יהיו בו יותר מדי אחוזי שומן גבוהים.
לאחר מכן, לארוחת ביניים אפשר פרי או מעדן.
לארוחת צהריים אפשרי מנת חלבון שזה יכול להיות דג, חזה עוף, חזה הודו (גם טעים וגם מומלץ לדיאטה!), מנת פחמימה שזה אורז מלא, קוסקוס, פתיתים, פסטה, תפו"א, וכמובן ויטמינים שאת זה את לוקחת מירקות.
אחר כך שוב מגיעה ארוחת ביניים ובה אפשר לאכול שוב פרי, או 2 פירות,
ובארוחת ערב את גם כן צריכה לאכול מנת חלבון ופחמימ, שזה יכול להיות דגנים (בריאים!) עם חלב, שיבולת שועל, בצה וירקות וכולי.
תשתי הרבה מים, בערך כ2 ליטרים ביום.
אם את רוצה להישקל, רק פעם אחת בשבוע, ביום קבוע ובבוקר אחרי פיפי ראשון.
בשביל שהדיאה תהיה טובה ולא תפגע בשרירים אלא רק בשומן, מומלץ לשלב יחד איתה אימוני כושר שתורמים גם להרגשה הנפשית!
בהצלח!