8 תשובות
נשמע כאילו את בגיל ההתבגרות... לא משהו מיוחד את תתגברי
קורה לכל אחד לפעמים,, נסי לעשות משהו שיעודד אותך. ספרי למישהו שכן יבין
כן וואיי כל הזמן
כן מלא פעמים קורה לי
כן זה קרה לי הרבה פעמים
אנונימית
אוי קורה לי כל הזמן