5 תשובות
זה ככה רוב הזמן אצלי.
כן, במקום זה אני מביע את זה בתור חיבוק או משהו בסגנון.
כן, לאחרים קשה לי לומר
כן
אני די מדחיק רגשות (מהשנה האחרונה אני מנסה פחות להדחיק)
אני די מדחיק רגשות (מהשנה האחרונה אני מנסה פחות להדחיק)
אוף זה קורה המון, אני באמת לא יודעת מה לעשות... מקווה שהם יודעים את זה. וביום הולדת שלהם זה יותר פשוט להגיד למשל בתור ברכה...