4 תשובות
חתיכים כן
כל כך הרבה פעמים
ואז אני חושבת על מה היה קורה אם כן היינו מדברים
ואז אני חושבת על מה היה קורה אם כן היינו מדברים
אנונימית
כן... יש תחושת פספוס
אנונימית
כבר הפסקתי עם זה p: