7 תשובות
כן! הייתי בטוחה שרק לי זה קורה חח אבל זה קורה לי גם לא בחושך
שואל השאלה:
חח זה פשוט לא הגיוני.. חשבתי אני היחידה.
אנונימית
בגלל שהנקודה שאת רואה בעצם נמצאת בעין שלך, ושאת ממצמצת או מסיטה מבט היא נעלמת ואחכ חוזרת
חח איזה קטע גם לי זה קרה
זה קורה לי דיי הרבה חח
כן אשליה אופטית