4 תשובות
סופגניות זה משמין, ושומן בדרכ נאגר בתחת.
בגלל זה אומרים שסופגניות הולכות לתחת.
שואל השאלה:
לא הגיוני
אצלי השומנים נאגרים בבטן
אנונימית
אצל כל אחת זה שונה, אצל הרוב זה בתחת.
זאת מין בדיחה כזאת זה לא אמיתי.
לכל אחד השומן מצטבר במקום שונה, תלוי במבנה גוף שלך. הסרטון סתם אמר תחת כי אצל רוב האנשים השומן מצטבר בחלק התחתון של הגוף, אבל נגיד אצלי גם השומן מצטבר בבטן..
באותו הנושא: