4 תשובות
תכירי עוד ידידים חוץ ממנו
תכירי אנשים נוספים, אל תהיי תלויה בו
תחשבי שזאת רק תקופה קצרה והכל יעבור...
ואי אני בול כמוך.. מבינה כל כך אני פשוט מנסה להעביר את הזמן בשינה וסרטים או בתקופת לימודים אני מתעסקת בש"ב וכל דבר אחר שיגרום לי להפסיק לחשוב על הגעגוע לא תמיד עוזר אבל לך זה חד פעמי :) הכל לטובה יפה אחת!
אני והוא גרים במרחק שעתיים נסיעה והכל מסתדר בסוף, אם את צריכה משהו דברי איתי נעביר את הזמן ביחד