התחברות
הרשמה
וואי אני ממש בלחץ שאני לא אצליח להרזות עד אז כמה לדעתכם אפשרי להוריד עד חודש שישי ( יוני ) סוף יוני כאילו?! המשך למטה
אני הולכת לדיאטנית וזה .
אני מפחדת שאני לא אצליח להיות לפחות במשקל נורמלי
אני שוקלת כרגע 90 .
מה המקסימום
6 בינואר 2018, 19:12
תשובה אחת
שמעי, לרדת במשקל את תירדי. אבל לא למשקל 40 או משהו כי שרוצים לרדת בדרך בריאה ונכונה זה לוקח זמן. אני משערת שתרדי 15 קילו לפחות
אנונימית