2 תשובות
דעתי שזה טבעי.. שאת לא אמורה להתכחש לקנאה.
ככל שתתכחשי ככה המצב שלך יהיה יותר גרוע.
ויותר מבינה שאת חייבת לעבוד על הביטחון שלך
בשביל עצמך!
אם תרצי לדבר עלזה ואו שנחשוב ביחד על פתרונות אני פה:)
ככל שתתכחשי ככה המצב שלך יהיה יותר גרוע.
ויותר מבינה שאת חייבת לעבוד על הביטחון שלך
בשביל עצמך!
אם תרצי לדבר עלזה ואו שנחשוב ביחד על פתרונות אני פה:)
תאמיני לי, אם נסתכל כל הזמן על אחרים, ועל מה שיש להם ואין לנו, אנחנו בחיים לא נהיה מרוצים. אני יודעת שאני נשמעת כמו איזה אמא עכשיו אבל רציני, אם לא תפסיקי להסתכל על אחרים כל הזמן אז את פשוט אף פעם לא תהיה מרוצה מעצמך. זה מה שקורה לנו ב2017, צריך להתחיל להסתכל על עצמנו ולא על אחרים ולאהוב את עצמנו.
באותו הנושא: