4 תשובות
כן ולא
מאוד תלוי באדם, כי הנפש של האדם היא מורכבת ומסובכת
יש מקרים שכן כי זה כמו חדר כושר שאדם כך כל פעם עולה בסולם הקושי וכתוצאה מכך יוצא יותר מחושל
יש כאלה במיוחד אלה שחושבים שלילי שנופלים לתוך בור שחור שלא תמיד יודעים איך לאכול את מה שהחיים מביאים עליהם
מאוד תלוי באדם, כי הנפש של האדם היא מורכבת ומסובכת
יש מקרים שכן כי זה כמו חדר כושר שאדם כך כל פעם עולה בסולם הקושי וכתוצאה מכך יוצא יותר מחושל
יש כאלה במיוחד אלה שחושבים שלילי שנופלים לתוך בור שחור שלא תמיד יודעים איך לאכול את מה שהחיים מביאים עליהם
אני מאמינה שכן.
כן, כשגדלים מתמודדים עם דברים הרבה יותר טוב ומוצאים פתרונות לבעיות שלפני לא יכלנו לפתור לבד עצמאית
כעקרון אמור להיות שכן אבל לדעתי ילדים עוד לא יודעים מה קורה והם מתמודדים עם הכל כרגיל בעוד שמבוגרים מודעים לדיכאון/חרדות ועוד דברים שקורים. עניין של נקודת מבט.
באותו הנושא: