4 תשובות
כן... chill...
שואל השאלה:
הא זה יעזר הזה למה הזדקנתי מהר
אני כל היום מחיים שלי בלחץ ובחרדות
ובלי שטני שמה לב העור שלי עושה פרצופים וזה צורןץ וזה
זה מעצבן רצח
אני חסרת מזל
הא זה יעזר הזה למה הזדקנתי מהר
אני כל היום מחיים שלי בלחץ ובחרדות
ובלי שטני שמה לב העור שלי עושה פרצופים וזה צורןץ וזה
זה מעצבן רצח
אני חסרת מזל
אנונימית
אם את בטיפס לנוער אז את מתחת לגיל 20... נשמה את לא תראי את זה עד סביבות ה30-40
שואל השאלה:
אני נראת בוגרת לגילי וכל הזמן מסתוסכלת מחיים ובצד אם כל היה עובמר משאני עוברת היה כבר בבית משוגעים כי הוא היב משתגע או מתאבד לא יודית מה עושה אבל פחוץ מזה לא יקרה
אני נראת בוגרת לגילי וכל הזמן מסתוסכלת מחיים ובצד אם כל היה עובמר משאני עוברת היה כבר בבית משוגעים כי הוא היב משתגע או מתאבד לא יודית מה עושה אבל פחוץ מזה לא יקרה
אנונימית
באותו הנושא: