11 תשובות
זה תלוי בבן אדם
זה יכול להיות בת במקרה מסויים, ובן במקרה אחר
"כוחות נפש"? seriously?
זה הכל בראש, וזה לא משנה אם זה בן או בת.
בנים... אנחנו נשברות תוך שנייה.. בנים פחות מעניין אותם חח
נראלי לבת, זה תלוי..
בדרך כלל ובאופן טבעי בן.
או שרק אני כזאת חח
זה ממש לא קשור למינו של האדם!
יש נשים חזקות מאוד נפשית ויש גברים חזקים נפשית
זה תלוי רק באדם ולא במין שלו!
אני יכול להגיד לכם שאני מאוד חלש נפשית
לבת! אני לא אומרת את זה בגלל שאני בת
אני אומרץ את זה בגלל שה׳ חילק לנו ( לבנות)
את הכוח לעבור לידה.
( אני לא דתייה אני מסרותייה)
זה לא משנה.
זה תלוי ביכולות של האדם.
תלוי ב100 אחוז בבנאדם באופי בעיקר