2 תשובות
לא בהכרח, יש בנים שכן משתנים
אבל יש בנים שיופי עדיין חשוב אצלהם
זה תלוי את מי שואלים
אממ.. זה לא נכון בכלל מה שאת אומרת
יופי תמיד יתפוס מקום חשוב לא משנה באיזה קבוצה של גיל
אם מישהו התאהב במישהי, היא בטוח יפה בעיניו ויש לו משיכה אליה, אפילו שבשביל אחרים היא יכולה להיות ממש מכוערת.
גברים וגם ילדים לא יכולים להתאהב במישהי רק בגלל אופי... יופי גם לוקח חלק, אפילו הכי קטן.

וגם כשהם יותר בגילאים קצת מוקדמים הם עדיין מעדיפים אופי כשהם מתרגלים לבן אדם.
פשוט מבחינת רושם ראשוני-יופי מסנוור, אבל עם הזמן האופי יותר קובע.