3 תשובות
האופצייה השנייה.

בכל מקרה צריך להתמודד איתו לא?
עדיף מוקדם מאשר מאוחר (:
להתמודד פנים מול פנים למרות שזה דורש יותר כוח.
הדרישה הזאת של לאגור כוחות רק בונה אותך ומחזקת אותך. בפעם הבאה שיהיה משבר או דילמה תדעי להתמודד איתה טוב יותר.
לברוח זה אף פעם לא הפתרון. ודרך אגב..? הכוח לא יבוא אם נברח. הכוח יבוא רק אם נתמודד.
<3
שואל השאלה:
אל תדאגו הייתה לי כבר את הדילמה הזו אבל לא היה לי כל דעה בעניין אני תכננתי בכלל לקחת הפסקה של שבועיים ואז להתמודד אבל החיים סידרו לי שהייתי חייבת להתמודד איתם (מתמודדת) חח