התחברות
הרשמה
התחלתי אורך חיים בריא, ואכלתי עכשיו, אבל אכלתי בריא ( קוטג חמש אחוז עם לחמניה מקמח מלא, ועגבנייה מלפפון גמבה וגזר) אבל עכשיו 12 וארבעים בלילה, זה לא נורא?
2 בפברואר 2017, 00:40
לחם
סלטים
ערך קלורי
ביצים
תשובה אחת
זה לא טוב לאכול בשעות כאלה. את צריכה להפסיק לאכול 3 שעות לפני שאת הולכת לישון
ר
רקדנית בטן לאירועים ולחפלות
באותו הנושא:
אכלתי בבוקר קוטג 9 אחוז עם לחמניה מקמח מלא ושוקו, זה בריא בסך הכל? אני בתהליכי הרזיה
שתי פרוסות לחם מקמח מלא עם קוטג חמש אחוז ושוקו זו ארוחת בוקר טובה להורדה במשקל?
מה דעתכם על ארוחת בוקר הזאת: קוטג ה9 אחוז עם לחמניה 100 אחוז קמח מלא ושוקו?
עד עכשיו אכלתי: בבוקר חצי לחמניה מלאה עם גבינה לבנה חמש אחוז ותה ירוק. בצהריים שתי כפות גדולות של פתיתים 30 אחוז מלאים
אכלתי היום לחמניה מקמח מלא עם סלט ביצים ושתיתי שוקו (יודעת שזה הרס) מה עוד לאכול? אני מנסה לאכול בריא
אם אני אוכל עכשיו לחמניה מקמח מלא (78 קלוריות) עם קוטג' ודבש אני אשמין?
אני אוכלת עכשיו לחמנייה עם קוטג, זה בריא לארוחת בוקר?
מה יותר בריא וטוב - לחמנייה מקמח מלא או פיתה מקמח מלא?
לחמנייה מלאה ושמנת 15 אחוז זה בסדר לאורח חיים בריא זה בסדר?
אכלתי היום: קורנפלקס עם חלב כרע של עוף עם כוסמת וטחינה ועגבנייה ומלפפון, ועכשיו אני יאכל קוטג 5% עם לחמניה מקמח מלא. המשך:
יוגרט ביו 3 אחוז עם 20 ענבים וחתיכות אפרסק בינוני שהכנסתי בפנים הכל ועכשיו אכלתי בגט באורך של לחמניה עם בולגרית חמש אחוז ועגבניות שרי, כמה קלוריות זה בערך?600?