13 תשובות
בסך הכל אני חושבת שזה די אחלה. כל הכבוד על הקטע של הלחם מקמח- מלא, זה בריא יותר.
זה בסדר חוץ מהשוקו שזה עם מלא סוכרים ולא תורם להרזיה
שואל השאלה:
מה אפשרי לשתות במקום שוקו?
מה אפשרי לשתות במקום שוקו?
אנונימית
נס קפה\מים
אנונימית
מים זה האידאל, אבל לפינוקים.. קפה עם פחות סוכר בכל פעם זה טוב, דייסת שיבולת שועל (קוואקר, לי אמרו שזה טעים), שייק פירות.
קצת קשה לי לחשוב, אני לא כזו מומחית, אבל בטוח יש עוד דברים טעימים ובריאים לשתות.
קצת קשה לי לחשוב, אני לא כזו מומחית, אבל בטוח יש עוד דברים טעימים ובריאים לשתות.
שואל השאלה:
אני לא שותה קפה.. מיץ תפוזים למשל האלה של הסופרים שרשום עליהם שהם 100 אחוז תפוז אמיתי זה סבבה?
אני לא שותה קפה.. מיץ תפוזים למשל האלה של הסופרים שרשום עליהם שהם 100 אחוז תפוז אמיתי זה סבבה?
אנונימית
מים עם לימון זה הכי בריא בבוקר ובכללי מים
כן זה גם טוב.
באמת שעדיף מים. אל תאמיני לכל דבר שכתוב עליו 100%, תבדקי אם סוכר נמצא בראש המרכיבים.
האידיאל זה להכין לבד בבית אם את מתעקשת...
האידיאל זה להכין לבד בבית אם את מתעקשת...
אנונימית
זה לא בריא עם מלא חומרים וסוכרים עדיף להוריד מיצים ושתייה מתוקה בכללי ולשתות רק מים
קוטג זה לא בריא. גם שוקו לא.
שואל השאלה:
מה לא בריא בקוטג?
מה לא בריא בקוטג?
אנונימית
תשתה שתייה דלת קלוריות
אננס תרכיז עם מים זה אחלה
אננס תרכיז עם מים זה אחלה